Často přemýšlím nad svými cíli. Jaký je pro člověka ten správný? Já to nevím. Přijde vám to jako fór? A jaký cíl má Four?
Chci, aby značka Four mluvila sama za sebe, aby nebylo potřeba osoby, která by za ní stála a mluvila. Funguje to tak, že já chci něco sdělit a Four je pro mě prostředek, který mi dělá laskavost. Chci, aby lidi viděli Four.
Do budoucna bych se chtěla věnovat propojení estetických prvků s praktickými a s inovativními technologiemi nebo materiály.
Dřív jsem dost experimentovala a myslím, že i teď to tak zůstává. Nebát se neúspěchů, pro mě bylo ze začátku hlavní. Používala jsem materiály, které jsem měla zrovna doma po ruce a zkoušela. Tak trochu jsem vařila z vody. Věřte mi, když říkám, že to končilo i katastrofami, které vznikaly mými chybami. Ale tak jsem se učila dál. Chyba za chybou mě posouvaly dopředu.
Impuls, který mě nutí Four rozvíjet, zažehla covidová situace, kdy nikdo moc nevěděl, co opravdu chce. Jako většina jsem byla celé dny zavřená doma buď sama, nebo s rodinou. Potřebovala jsem utéct. Chtěla jsem zažít něco nového. Chtěla jsem přesunout své myšlenky jinam a odreagovat se. A tak jsem utekla k šicímu stroji.
kolekce
Orange is the new Blue
Ráda koukám kolem sebe. Na všechno, co se děje. Ulice je mojí inspirací každý den. Vždycky když se podívám kolem, vypráví mi příběhy lidí. Sice nikdy nevíš, co přesně se stalo a děje, ale já si můžu udělat představu a obrázek. Ocitnu se v nekonečné story.
Tato kolekce je inspirovaná čtvrtí, ve které bydlím. Je to bývala dělnická čtvrť. Tudíž i samotná kolekce je taková surová, neohrabaná. Všechno lemuje tvrdá kontrastní kontura švu po okrajích. Snažila jsem se tomu přizpůsobit i praktičnost kousků, jak je to při práci potřeba. Takže můžeš si to vzít jak na party, tak do práce nebo školy. Dej si sluchátka, pust si banger a podívej se kolem sebe. Uvidíš sám, crazy co?